Resident Evil 3D

Igår var vi på Resident Evil 3D tillsammans med Malin & Mangan. Jag har inte sett någon av de tidigare filmerna men denna var bra. Lite mycket Matrix emellanåt men Matrix är bra. Trodde dock att den skulle vara lite läskigare. Men visst fanns det tillfällen då jag hoppade högt. :) Jag rekommenderar den verkligen!

Suris II är på banan nu, jag har ställt in den i kylen och sätter nog ihop en liten deg ikväll, får se om den jäser något till i morgon eftermiddag.
Jag satte varken mina surdegar i sovrummet eller i torkskåpet. ;) Utan de fick en plats i pannrummet nere i källaren. Rågsurdegsgrunden har inte kommit igång igen men det ska den inte heller göra förrän någon gång i morgon.

Leave a Reply

