2011

Så var 2011 här! Med massor av nya utmaningar.

Jag har alltid sagt att jag kommer ALDRIG  sätta min fot på ett gym. Men så en lördagmorgon för några månader sen, fick min kollega Linn med mig till gymmet för att prova på ett pass. Då var det Aerolates som stod på schemat. Sedan dess har jag tänkt att jag faktiskt borde skaffa mig ett gymkort, men oj vad många ursäkter man har. Man märker hur lätt det kommer “saker emellan”.  Denna månad kände jag dock pressen av att jag var tvungen att skaffa det innan jag börjar plugga, medans jag fortfarande har en riktig lön. Så i söndags bar det av till gymmet men bara för att införskaffa mig Guldkortet, vilket jag idag är oerhört glad över.

Så i tisdags ringde syrran till mig och undrade om vi inte skulle cykla lite och man FÅR INTE tacka nej första gången man får frågan! Så iväg till gymmet bar det vilket resulterade i en mil på cykeln. Vi bestämde också att vi skulle prova på Zumba-passet dagen efter. Sjukt roligt men jag kan inte säga att jag har rytmen i blodet! ;) Jag måste säga att jag är väldigt nöjd över resultatet av min första vecka som gym-medlem och aningen stolt över min insats. :)

Så träning är något som står på planeringen inför 2011. Något annat som också har en plats där är fotografering. Nu när jag har en kamera så måste jag se till att lära mig använda den. Orden “j*vla skitkamera, den fungerar ju inte som den ska” kommer ofta ur min mun när jag har kameran i min hand. Måste vara något tillverkningsfel….eller? ;) Så nu fick jag lite inspiration från syrran som anmält sig till en fotutmaning. Det tänker jag med göra och på så sätt få inspiration till vad jag ska fota och förhoppningsvis lära mig något utav det. 365 bilder baserade på lika många teman ska tas under 2011 och publiceras här.

Lycka till Ebbster!

Leave a Reply

