Tomt

I helgen har vi varit hundvakter åt Marina & Tobbe’s hundar Tindra & Penny. Vi trodde innan att det skulle bli lite stirrigt här hemma då Tindra har lika mycket energi som Eon. Men icke, de skötte sig exemplariskt och var så himla lugna. Hela helgen har varit urmysigt med huset fullt av små trippande tassar, 4 hundar och 3 katter. Men nu har de fått åka hem igen. När vi bestämde oss för att skaffa vår katt Jasper, så var Hasse till en början emot det men när han såg den lille så sa han “Om han mot all förmodan skulle hamna i vår byrålåda så är det klart att vi tar hand om honom.” och så blev det. Idag visade det sig att Hasse även har en ledig byrålåda för Tindra.

Alla som känner mig vet att jag älskar örhängen. Förra helgen var vi på julmarknad i Tyskland och jag gick hela helgen och letade efter örhängen med julmotiv men kunde inte hitta några. Marina och Tobbe måste ha läst mina tankar för hit kom de ikväll med ett par supersöta örhängen, till MIG, som tack för hjälpen! Hihi! Jag blev så himla glad! Nu önskar jag att det blir snö hela året, för så länge det är snö kommer jag bära mina örhängen! Tusen tusen tack! <3

Finaste örhängena!

Så här glad blev jag för örhängena! Tindra mitt i en gäspning. (Foto: Hasse)

Lilla fina Penny. (Taget med telefonen.)

Leave a Reply

