DAG 8 – Träning

Man märker att löpningen blir bättre och bättre. Vi springer i snitt snabbare än vår första runda vilket är roligt att se. Men vad ska jag göra med mitt håll?? Vi springer alltid en timme efter mellanmålet eller två timmar efter ett större mål, ändå får jag håll, idag slutade jag dessutom dricka vatten två timmar innan träningen för att det inte skulle påverka. Jag blir så FRUSTRERAD!! Att en sån liten sak som det ändå är ska få sätta stopp gillar jag inte. Jag försöker göra mitt bästa och springer ändå men till slut säger det STOPP! Jag kanske gör fel och det kanske beror på något annat? Jag får googla på det men då är jag väl döende, som alltid när man googlar på något där kroppen är inblandad. Men att jag får håll skulle ju kunna bero på att jag är döende, eller INTE!

Svettades som bara den på dagens träning. Dubblerade vikterna i alla övningar utom en så nu jädrar!! Så himla roligt när man märker att det ger effekt!

Leave a Reply

