Resultat

Jag älskar när man ser resultatet av det man gör, det man kämpar för. Efter 15 dagar med WoS Kickstart-program såg resultatet ut så här:

Vikt: -0,5 kg
Midja (navel): -4,5 cm
Stuss: -5 cm
Överarm: -1,5 cm
Lår: -2,5 cm

Har glömt av att kolla vilopulsen nu flera dagar. Uppdaterar när jag har kommit ihåg det.

Jag är sjukt nöjd med resultatet. Att det skulle visa så mycket efter bara 14 dagar och vilken skillnad jämfört med dag 10. Nu är det fyra dagar sedan vi valde att hoppa av och mina händer är så mycket bättre redan. Även munnen är bättre men inte helt återställd.

Idag är det 19 dagar sedan vi började med kickstarten och jag minns så väl när vi började hur jobbigt allt var för mina OTROLIGT klena armar. En övning som jag då gjorde med 1,5kg-vikt gjorde jag idag med 6,5 kg. När vi började göra crunch kunde jag knappt göra 10 st i rad och jag spände nacken något otroligt. Efter dagens träningspass fortsatte vi med några övningar som vi har gjort innan men som nu har blivit utbytta av nya övningar, därav crunchen. Jag började med mina 15 som är ordinarie men insåg att jag skulle klara 20st. Wow tänkte jag och kände efter 20st att jag klarar nog 10 till. Det slutade med att jag kom upp i 50st, häftigt! Det är härligt när man tycker det är så kul att man bara vill fortsätta. Jag trodde aldrig att jag skulle tycka att det var så här roligt att träna. Älskar resultat! Hoppas att hemtentan jag har haft hela helgen ger lika bra resultat som träningen har gjort.

Leave a Reply

