365+1 foton 2012 – 193 Mångfald (34 av 366)

Igår fick jag hem en hel BigPack-burk med gamla knappar från mamma.

Knappar i alla möjliga former: Stora, små, runda, hjärt-formade, blom-formade, konstigt formade…
Knappar i alla möjliga fäger: Rosa, gröna, lila, röda, svarta, gråa, orange, vita, träfärgade, pärlemo.
Knappar i alla möjliga material: Plast, läder, trä, papp, metall.

Gud vad mycket knappar! Himla roligt och perfekt för min scrapbooking.

Så jag kunde ju inte låta bli att ta en bild till fotoutmaningen.

Igår blev det ett scrappat kort till, mitt tredje. Men på grund av vissa omständigheter kan jag inte avslöja vad det var för typ av kort eller vem det var till, men det kommer. Jag lovar!

5 thoughts on “365+1 foton 2012 – 193 Mångfald (34 av 366)

Leave a Reply

