Scrapbookingträffen i Slätafly

Förra lördagen var jag på en liten scrapbookingträff som jag nämnde här. Oj, vad trevligt det var! Vi var sju stycken som satt hela dagen och pysslade. Kul att träffa nya trevliga människor. Men oj vad mycket saker alla hade. Marina  som bara har gjort sina bröllopskort tidigare och som är intresserad av att börja tyckte att jag hade mycket saker med mig som kom med två papperskassar.. Detta är vad en av tjejerna hade med sig. EN av oss sju alltså. Ni kan ju tänka er hur resten av rummet så ut. :)

 

Marina och lilla Alice. Alice har nu avverkat sin första scrapbookingträff, det ska börjas tidigt. Hon fick äntligen efter en viss tids väntan ta emot mössan jag virkat åt henne. På bilden ovan har vi dock inte dragit ned mössan helt så hon ser nästan ut som en liten smurf. Världens sötaste så klart. :)

Har inte så mycket bilder på vad som skapades denna dag. Bara denna muffins som en av tjejerna gjorde som mors dag-present. Så himla söt. :) Själv fick jag inte mycket gjort. All tid gick åt till att prata och titta på ALLA grejer. Men jag kom i alla fall därifrån med några nya kortmallar, idéer och en ny inköpslista.. Detta gör jag gärna om!

Leave a Reply

