Grattiskort till svärfar

För några veckor sedan fyllde svärfar år. Han är inte den som gillar att firas men ett kort skulle han så klart få. Det fick bli en traktor på när jag inte kunde hitta en hjullastare som jag gillade. Varken Hasse eller jag trodde att han skulle bry sig om kortet särskilt mycket men tji fick vi när han satt och granskade det en lång stund. “Nehe, inte har du färglagt det? Äh, du driver med mig.” :)

Eftersom jag gillar stilrena och enkla kort utan en massa spets och tusentals blommor på så blev kortet såhär. Jag hann tyvärr inte fota det med den riktiga kameran så en mobilbild får det bli.

20120422-015800.jpg

Traktorn är en vanlig clipart och färglagd med Promarkers.
Färger: Red, apricot, ice grey 1, powderblue, warm grey 3, yellow, buttercup, primrose.
Papper: First edition new leaf

Leave a Reply

