Ett kort till farmor

Igår fyllde min lilla farmor 90år. Detta firades med smörgåstårta, tårta och massa goda kakor. Hon blev jätteglad för kortet jag gjorde åt henne och hon satt och studerade det länge och läste det om och om igen. :) Jag blev jätteglad över att hon tyckte om det.

Jag provade en ny kortvikning, ett swing card. Även om jag blev nöjd med kortet så är jag inte riktigt överens med kortvikningen i sig. Insåg när det var klart att det är svårt att ha det ståendes så att allting syns ordentligt. Det känns som att när det står upp så är det hälsningen som syns mest och inte framsidan. Jag kanske får revidera den lite till en annan gång. Såg att det fanns många olika modeller så jag får kanske prova en annan.

Farmor älskar lila och blommor så självklart blev det ett lila kort med mörklila och vita rosor. Jag har tyvärr glömt bort vart jag har hittat den digitala stämpeln.




Jag och farmor. <3

Leave a Reply

