Advent candlestick

I början av december insåg jag att jag inte hade någon adventsljusstake som jag ville använda i år. Men så kom jag på att jag kunde göra en egen och självklart skulle jag scrappa den! Jag använde min fantasi och lite papper från Maja Design – It’s christmas time collection. Jag dekorerade ett av de fyra ljusen med en blomma, några grenar och i mitten satte jag en pärla. De andra tre dekorerade jag med en kanelstång, järneksblad och några snöflingor som jag skar ut med Cameon. Så här ser den ut. (Har tyvärr bara en dålig bild från iPhonen).

In the beginning of december I realized that I didn’t had any advent candlestick that i wanted to use this year. Then I came up with the idea of making my own. And of cause I would be scrapping it! I’ve used my fantasy and some paper from Maja Design – It’s christmas time collection. I decorated one of the four candles with a flower, some branches and in the center I put a pearl. The other three I decorated with a cinnamon stick, a few holly leaves and some snowflakes that I cut out with the Cameo. This is how it looks. (Sorry about the bad iPhone-picture).

bild-6

Leave a Reply

