A busy week

Denna veckan har det varit fullt upp med studierna så har inte hunnit lägga upp förra veckans utmaning, #3. Jag ska försöka hinna med det under morgondagen. Nu är sista uppsatsen inlämnad i skolan och höstterminen är därmed avslutad. I morgon inleds vårterminen och innebär inte det att det är vår?? Tyvärr inte för utanför ligger snön vit fortfarande. Men nu är det bara en termin kvar av min utbildning. Känns helt galet! Jag är så glad att jag tog chansen och började plugga.

Har något roligt att berätta men tror jag väntar några dagar till med det..

I’ve been busy all week with my studies so I haven’t been able to publish the last weeks challenge, #3. I hope I will have the time to do that tomorrow. Now I’ve written the last work in school for this semester. I’ve reached the end of the autumn semester and the spring semester will start tomorrow, it means it’s spring, doesn’t it? ;) But still the snow makes the world outside white and cold. It’s only one more semester left of my education. That’s crazy! I’m so glad that I took the chance and began to study.

I have something fun to tell you but I think I will wait a few more days…

Leave a Reply

